Известният сайт за микроблогинг Twitter се готви за значителна промяна в дизайна на профилите, напомняща изключително много на Facebook и дори Google +, съобщава „Машабъл“.
Също като най-голямата социална мрежа в света – тази на Марк Зукърбърг, профилната страница на Twitter отделя на личната снимка много повече място и я мести в лявата част на сайта.
Ако имате снимка на фона, тя става много по-голяма, отколкото беше досега. Новият й препоръчителен размер е 1500 на 500 пиксела. Точно под нея се показва информацията за последователи, брой публикации, снимки/видео (нова категория), кого следите, любими и списъци.
Промяната вече е въведена при някои потребители. При останалите обновлението вероятно ще бъде приложено по-късно, пише изданието.
Новият дизайн, наподобяващ Facebook, е представен малко след публикуването на първия отчет за приходите и разходите на Twitter, откакто е на борсата. Проблеми за фирмата се появиха след като стана ясно, че ангажираността на потребителите не нараства с очакваните темпове.
Лошa новинa за компанията се оказват и трудностите, които изпитват новите потребители при първото ползване на сайта. Един от проблемите на Twitter е именно големият брой хора, които се регистрират и скоро след това се отказват от него.
При публикуването на отчета Дик Костоло, изпълнителният директор на компанията, заяви, че екипът работи върху създаването на интерфейс, който да е по-лесен за новите потребители. Наподобяващият Facebook дизайн, с който много хора са свикнали, вероятно може да изпълни тази задача.