Федералната търговска комисия (FTC) в САЩ разглежда твърденията, че Amazon подвежда клиентите си за ценовите отстъпки. Това твърди източник, цитиран от Reuters.
FTC разследва жалба, подадена от защитната група Consumer Watchdog, която е разгледала около 1000 продукта в уебсайта на Amazon през юни и открила, че компанията е пуснала референтни цени на 46% от тях.
Анализът установил, че при 61% от продуктите с референтни цени, въпросните цени на Amazon били по-високи от тези, на които същите продукти са били продавани през предходните 90 дни, твърди Consumer Watchdog в писмо до FTC, изпратено на 6 юли.
След получаването на писмото агенцията е направила неформални запитвания във връзка с тези твърдения, посочва източникa.
FTC отказва да коментира въпроса. Не е известно дали агенцията ще започне официално разследване. /expert.bg/