Минералните извори привличат все повече туристи

26.06.2014 | 19:45
по статията работи: Христомира Бочкова
Медицинските услуги в България излизат евтино за европейците
Минералните извори привличат все повече туристи

България разполага с многообразие от природни ресурси за лечение и профилактика на различни заболявания. Минералните извори, подходящите климатични особености и чистия планински въздух благоприятстват бързото възстановяване и ни правят все по-предпочитана дестинация. Това отчитат специалисти от бранша.

У нас идват висок процент европейски туристи с мускулни, ставни и дихателни проблеми. По думите на представители на бранша гостите на страната ни избират медицинските грижи и природата на Сандански, Кюстендил и Поморие.

„Разполагаме със специалисти, който предлагат услуги на професионално ниво“, коментира проф. Тихомира Златанова, от Медицинския университет в столицата, съобщи Нова телевизия.

Освен природните богатства и професионализма на българските медици, тя посочи и сравнително ниските цени на този род услуги от гледна точка на туристите от Европа, който водят по-висок стандарт на живот.

Експертите посочват, че за в бъдеще бихме могли да привлечем интереса и на туристи от Близкия Изток.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 19.04   65 г. – разкрит е "Пизоновия заговор" срещу император Нерон. 548 г. – Тържествено е осветена базиликата Сан Витале в Равена от 27-ия епископ на...