Приходите за второто тримесечие на професионалната социална мрежа LinkedIn са нараснали с 59% в следствие на увеличение в потребителите и успеха при мобилните устройства, предаде „Би Би Си“.
Акциите на компанията са поскъпнали със 7 на сто до рекордните 228,50 долара за бройка, което е 9-ти пореден месец на по-добри от очакваните данни. Компанията обаче обяви по-слаби прогнози за третото тримесечие.
LinkedIn успя да създаде доста успешно мобилно приложение, което, заедно с потоците от спонсорирани реклами, обещава сериозни приходи за компанията.
Спонсорираните реклами са постове, изглеждащи като генерирано от потребителите съдържание, но всъщност са платени от други компании публикации.
Подобен тип рекламиране вече доведе до положителни ефекти за основните конкуренти - Facebook и Tweeter.
„Имайки предвид как Facebook успя да използва спонсорираното съдържание, можем да кажем, че и LinkedIn ще се възползва от това не по-лошо“, заяви Кен Сена, анализатор в Evercore Partners.
Основните приходи на LinkedIn идват от това, че компанията продава на работодателите достъпа до резюметата на своите потребители.
Компанията регистрира приходи в размер на 363,7 млн. долара през второто тримесечие. Прогнозата за годишната печалба беше увеличена до между 1,46 и 1,48 млрд. долара.
Ръст имаше и при броя на потребителите. В момента те наброяват 237 млн. души, което е с 37% повече от предходната година и с 9% от първото тримесечие.
Двойно са се увеличили дневните посещения на страницата на LinkedIn през последните 12 месеца. Това се дължи както на ръста в потребителите, така и в създаването на поток от новини, подобен на този на Facebook, смятат от компанията.