Управляващият орган на Оперативната програма „Административен капацитет” (ОПАК) кани желаещите да представят проектни предложения по следната открита процедура: „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление” по Приоритетна ос ІІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”
Кой? Централната администрация
Колко? Обща стойност на процедурата: 10 млн. лв.
Минимална стойност на проектите: 100 000
лв.
Максимална стойност на проектите: няма
Кога? Подаване на проектните предложения: до 4.04.2011 г., 17.30
часа
Срок на изпълнение на проектите: 18 месеца
Къде? Предложенията се подават на адрес:
До Управляващия орган на ОПАК
Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет”
Министерство на
финансите
ул. „Г. С. Раковски” № 102, София 1040
Въпроси по процедурата могат да се задават до 14.03.2011 г. чрез форума в официалния сайт на програмата https://www.opac.government.bg/, по електронна поща на: info@opac.government.bg, както и по факс: 02/9859 55 02. Срокът за отговор от страна на УО е до 24 март 2011 година.
Пълния набор документи и Насоките за кандидатстване по процедурата може да намерите в сайта на ОПАК: https://www.opac.government.bg/, както и в Единния информационен портал за обща и специализирана информация за управление на Структурните и Кохезионния фонд на ЕС https://www.eufunds.bg/.