Пощенска банка раздаде над 2,7 млн. лева на клиентите си

06.08.2014 | 11:23
по статията работи: Мария Стоянова
Програмата MyRewards възнаграждава клиентите за техните покупки с кредитни карти
Пощенска банка раздаде над 2,7 млн. лева на клиентите си

За период от три години над 12 000 притежатели на близо 15 000 кредитни карти American Express и Visa от Пощенска банка, са се възползвали от специалната програма за лоялност на банката, озаглавена MyRewards. Така от създаването на MyRewards до момента, клиентите на Пощенска банка са получили над 2,7 млн. лв. под формата на бонуси.

„С програма MyRewards ние се стремим да работим като партньори с клиентите, предоставяйки им реална и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти. От създаването на програмата през март 2011 г. до сега Пощенска банка е възнаградила с над 2,7 млн. лева своите лоялни клиенти, а те стават все повече, което е доказателство, че оценяват положително усилията ни“, коментира Виктор Цветков, началник отдел „Карти и картови разплащания“ в Пощенска банка.

MyRewards възнаграждава клиентите за техните покупки с кредитни карти, като стандартно те могат да получат до 4% обратно от похарчената сума. От 2013 г. в програмата се включват и търговски партньори, които предоставят допълнителни отстъпки на клиентите. Размерът на сумата, която клиентите могат да получат обратно, пазарувайки в търговските вериги, участващи в програмата, достига до 10%. Партньори на MyRewards са бензиностанции ЕКО, супермаркети Фантастико, ИКЕА, NIKE, Andrews, Orange и Folli Follie.    

До края годината клиентите на Пощенска банка печелят и допълнителни бонус точки за всеки похарчен лев с кредитна карта за плащане на сметки за ток, вода, телефон и др., през онлайн платформата на банката е-Postbank.

Програма за лоялност MyRewards на Пощенска банка e най-добрият банков продукт на 2013 г., според икономически анализ на пазара на банковите продукти в България. Наградата присъдена в рамките на Card Payments Forum на b2b Media, на база преглед на пазара на картови продукти в България, от гледна точка на иновации, сигурност и ефективност на съвременните картови разплащания. Данните от анализа са на БНБ, Национален статистически институт, Комисия за защита на личните данни, Европейски потребителски център и банките, опериращи в България.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 11.11   307 г. – Лициний става римски император. 1572 г. – Датският астроном Тихо Брахе открива свръхнова в съзвездието Касиопея. 1611 г. – Сключен е...