Всички материали
29.01.2020 | 12:20
Законът в целия Европейски съюз не поставя ограничения на правото на потребителите да предявят рекламация, независимо от това за какъв вид продукт става дума или по какъв начин...
08.01.2020 | 15:00
Най-много са оплакванията на потребителите по повод затруднения при уреждането на рекламации на различен тип стоки, заяви по БНТ Игнат Арсенов, който е главен директор "Контрол...
02.01.2020 | 12:00
Интересът към онлайн търговията продължава да нараства, поради това, че за хората е по-лесно, по-удобно, могат да пазаруват извън работно време, нощем, когато пожелаят....
28.12.2019 | 10:00
Дефектни подаръци, закъснели доставки и забавено връщане на парите при упражнено право на отказ от онлайн поръчка са най-честите оплаквания по време на Коледните празници,...
23.12.2019 | 14:05
Връщането или замяната на закупен от физически магазин подарък е въпрос на добра воля на търговеца, а не на законодателното положение. Затова нашият съвет към хората е преди...
01.11.2019 | 13:35
Потребителите имат право по всяко време по тяхна инициатива и без вина на туроператора да отменят закупена пакетна почивка. Това е предвидено в Закона за туризма и следва да...
23.09.2019 | 10:00
Правата на ползващите пакетни почивки са по-добре защитени, включително и при отказ от пътуването. Това каза Игнат Арсенов, главен директор „Контрол на пазара“ в Комисията за...
29.08.2019 | 11:55
При какъвто и да било проблем с полет, превозвачът задължително дължи на пасажерите информация. В зависимост от естеството на проблема тя може да бъде свързана с това кога...
14.06.2011 | 13:51
Жалбите в Европейския потребителски център - България се увеличават с около 50 на сто, а като цяло за всички европейски центрове - с 16 на сто през 2010 г. спрямо предходната...