90% от продажбите ни са за финансовите среди

03.10.2006 | 01:00
по статията работи: econ.bg
Започнахме да пишем повече за България
 
 
Съвместно интервю на в-к ПАРИ и ECON.BG
 
 
Г-н Реджънстрайф, повече от 90% от приходите на Reuters идват от бизнес новините. Коя е информацията, която вълнува най-много бизнеса?
 
Гари Реджънстрайф:
 
Най-важната информация за нашите потребители е тази, която им помага да вземат решения. Решения за това да купуват, продават или да задържат инвестициите си на нивото, на което са в момента. Действително по-малко от 10% от продажбите ни са насочени към медийни клиенти, а 90% към финансовата общност. Ние им даваме и общи новини, които също са им от полза. Информираността им е важна, например заради политическата ситуация в дадена страна, която влияе на инвестициите.
 
Как трябва да изглежда една медия, за да бъде добър бизнес партньор?
 
Гари Реджънстрайф:
 
Медията трябва да информира - да не бъде пристрастна, да бъде обективна, будна. Така въз основа на информацията й другите ще могат да вземат решения и да помогнат на компанията си, на индустрията или на страната да се развива.
 
Скоро България ще бъде част от ЕС. Увеличиха ли се търсенето и предлагането на информация за страната ни?
 
Гари Реджънстрайф:
 
Да. Започнахме да пишем повече за България, защото интересът към нея и Румъния нарасна и ще расте още. В момента ЕС се е фокусирал върху България, върху напредъка й и възможността да й бъдат наложени санкции, ако не успее да отговори на изискванията, които са й поставени. Всички следят как страната се развива и преодолява различията си с останалата част от Европа.
 
Продължи ли интересът към първите присъединили се държави и повлия ли това на печалбите ви?
 
Гари Реджънстрайф:
 
Не мога да определя дали доходите са нараснали, изчисляваме ги върху цялата информация, а не върху отделните страни. Информацията обаче нарасна. Имаше повишен интерес и ние успяхме да му отговорим. За нас работят хора от тези страни, които знаят как стоят нещата там и имат друг вид опит. Имаме и журналисти в България. Те помагат да разберем по-добре страната ви.

Ако трябва да напишете материал за икономическата ситуация в България сега, как би изглеждал той?
 
Гари Реджънстрайф:
 
Не съм специалист, за да коментирам. Но това, което мога да кажа, е, че несъмнено има много оптимизъм около България, реформите й и очакванията към нея. Много хора се надяват, че тя ще се впише добре в Европа.


 Акценти:
  • Над 90% от приходите на Reuters идват от бизнес новините.
  • Най-важната ни информация е тази, която помага на ръководителите да вземат решения.
  • За да бъде една медия добър бизнес партньор, трябва да е обективна, безпристрастна и ясна.
  • С приближаването на присъединяването към Европейския съюз информацията за България се увеличи. Всички следят как страната се развива и преодолява различията си с останалата част от Европа

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....