Визитка:
Елена Дречева следва Стопанско управление и Международни отношения в Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Професионалната й кариера започва и продължава в сферата на ИТ сектора вече 15 години. През 2005 г. поема управлението на българското представителство на японската компания "Коника Минолта"*. От тогава насам компанията отчита непрестанен ръст и заема лидерски позиции на пазара.
Г-жо Дречева, разкажете ни малко повече за "Коника Минолта България".
Елена Дречева:
Коника Минолта е световен лидер в производството на цветни многофункционални устройства за офиса, с дългогодишен и утвърден опит в глобален мащаб. Предлагаме цялостни, индивидуални решения за печата и електронните документи в съвременния офис. Компанията стъпва в България през 2005 г. и от тогава насам отчитаме постоянен ръст в продажбите си и към момента заемаме лидерски позиции в А3 цветни мултифункционални устройства, А3 чернобели мултифункционални устройства, както и в производствения клас цветни машини. Компанията притежава национално покритие със собствена структура и това ни позволява многократно да съкратим времето ни за реакция и да повишим нивото на обслужване към нашите клиенти, което за нас е от изключително значение.
Какво ви отличава от конкурентите ви на пазара?
Елена Дречева:
Онова, което ни отличава от нашите конкуренти е преди всичко добавената стойност към нашите продукти. Това включва високото ниво на обслужване, както на нашите консултанти, така и на специалистите, които се грижат за следпродажбената дейност.
Предлагаме гъвкави решения, съобразени с бизнеса и инвестиционните планове на компаниите. Следваме правилото максимално обслужване с минимални усилия от страна на нашите клиенти и сме изключително прозрачни в комуникацията с тях. Доказателство за това е уникалния по рода си портал eCON (www.econ.konicaminolta.bg) за мониторинг на изпълнението на ангажиментите на Коника Минолта за време на реакция, време на отстраняване на проблема, доставка на консумативи и хартия, който стартира през юни миналата година.
Благодарение на тази услуга, работата на ИТ специалистите по следене и контрол на печата се улеснява многократно. Освен това гарантираме ефективното функциониране на своите устройства и приложения чрез отдалечено им управление. Те сами комуникират с нашата сервизна система за управление, което гарантира възможно най-краткото време за реакция и отстраняване на проблем! Не на последно място е и зелената политика на компанията, с която се стремим да намалим екологичното въздействие на продуктите си във всеки етап от жизнения им цикъл и спомагаме за опазване на околната среда при по-ефективни практики в печатането на документи.
*Партньор на Econ.bg.