Всички материали
07.03.2019 | 11:35
Върховният административен съд потвърди решение на Комисията за защита на потребителите (КЗП) за забрана на нелоялна практика на агенция за недвижими имоти. След спечелен...
25.02.2019 | 11:15
Зимният туристически сезон протича спокойно. Това показва общата картина, която обединява резултатите от нашите проверки в курортите, усилията на всички институции и на бранша,...
24.02.2019 | 10:30
Нелоялна практика на търговец, продал демострационен телефон като нов на свой клиент, беше забранена от Комисията за защита на потребителите (КЗП). Решението е потвърдено от...
18.02.2019 | 10:25
Не е сключен договор, ако общуването е вървяло само по телефона или по друг комуникационен канал, без да са положени подписи върху хартиен носител или по реда на Закона за...
04.02.2019 | 11:55
При покупка на дефектна стока потребителите вече ще могат да избират между безплатен ремонт или замяна, докато към настоящия момент това решение се взима от търговеца в...
31.01.2019 | 10:55
Все още липсващото в областта на електронната търговия в глобален мащаб е да се обединят усилията на институциите и да се гарантира на потребителите, че откъдето и да...
23.01.2019 | 13:00
Добре е да планираме по-отрано почивките си, защото възможните рисковете могат да бъдат сведени до минимум, голяма част от тях дори и елиминирани. Това каза председателят на...
16.01.2019 | 14:40
Бих предупредил потребителите да бъдат крайно резервирани към покупки от онези „инициативни хора”, които в днешната действителност използват по-често социалните мрежи, за да...
07.01.2019 | 12:20
Потребителите, които не са напълно доволни от подаръците си за празниците, все още биха могли да ги върнат или заменят. При закупените през интернет е важно да не е изтекъл...
03.01.2019 | 12:20
Отказани рекламации на дефектни стоки, некоректни намаления и проблеми с договори за услуги са основните въпроси, които гражданите поставиха пред Комисията за защита на...
21.12.2018 | 13:30
Когато пазаруваме повече продукти наведнъж във връзка с подготовката за празниците, е по-голяма вероятността на касата да не забележим, че даден продукт се маркира на друга...
18.12.2018 | 15:15
При поредицата от кампании за намаления целта на Комисията за защита на потребителите (КЗП) е да установи доколко тези намаленията са реални и доколко потребителите могат да...
13.12.2018 | 11:30
В рамките на Коледно-новогодишното пазаруване и базарите като че ли е по-завишен рискът от това да попаднем на опасни стоки – такива, които крият рискове за здравето на хората....
12.12.2018 | 13:00
При предоставяне на карти за отстъпки при пазаруване, търговците трябва да информират предварително потребителите за всички правила, които касаят условията за ползването им....
09.12.2018 | 10:00
„Доста интересен и напоследък все по-често практикуван способ за търговия е продажбата на стоки извън търговски обект по време на презентации в зали“, посочи председателят на...
04.12.2018 | 10:55
Комисията за защита на потребителите започва кампания относно организацията на паркингите на моловете в страната за влизане и излизане от тях и готовността им да...