Всички материали
14.09.2018 | 11:00
Комисията за защита на потребителите (КЗП) осъществява засилен мониторинг в търговските обекти и онлайн магазините, които предлагат стоки и услуги, свързани с подготовката на...
11.09.2018 | 15:00
Запазва се тенденцията нарушенията да намаляват, макар да съвпадат като вид с тези в минали периоди, съобщи в предаването „Добро утро, България“ на Радио „Фокус“ председателят...
10.09.2018 | 12:00
„Положителният извод, който можем да направим, е че макар и да срещнахме отново нарушения, нямаше нещо драстично, нито „иновативни практики”, на които сме се натъквали в минали...
09.09.2018 | 10:20
Българинът, макар и бавно, но сигурно, осъзнава, че като потребител има права, че когато те бъдат застрашени или нарушени, трябва да има активно поведение и търси институциите...
03.09.2018 | 15:55
Над 1400 инспекции в туристически и търговски обекти са извършени по Българското Черноморие от началото на сезона до момента. В между 8 и 10% от случаите са констатирани...
14.08.2018 | 17:15
Ще сезираме Комисията за защита на потребителите (КЗП) да предприеме действия относно апартаментен хотел „Бяла бийч ризорт“ в Бяла (Варненска област),
който работи без...
09.08.2018 | 16:20
Две основни нарушения се срещат при съобщенията за намаления. Едното е, че стоката не е продавана поне месец на старата цена, за да бъде обявена отстъпка от 20-30-50 или повече...
09.08.2018 | 13:55
Българите стават все по-активни потребители, заяви в дневния блок „Добър ден“ на Радио „Фокус“ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов....
05.08.2018 | 10:10
При проблеми по време на почивката си у нас или в чужбина туристите могат да получат помощ от Европейския потребителски център и от Комисията за защита на потребителите в...
18.07.2018 | 18:10
„Така наречените „търговски войни“, които по същество представляват въвеждане на различни ограничителни тарифи или мита върху определени групи стоки между държавите, създава...
18.06.2018 | 17:15
Kато процентно съотношение спрямо общия брой на постъпващите при нас жалби, тези срещу телекомите намаляват. Ако допреди година-две те бяха около 50%, сега са 30%, а очаквам в...
14.06.2018 | 11:55
Маргаритов предупреди, че е възможно туроператорите да въведат малко по-висок процент на обезщетенията, които евентуално биха поискали от своите клиенти при отказ от пътуването в...
13.06.2018 | 11:30
Потребителите трябва да бъдат много внимателни при преговорите с търговци, когато им предстои да сключат индивидуален договор за извършване на дадена услуга. Важно е да...
07.06.2018 | 13:00
Гражданите би трябвало да имат по-голяма защита, когато насреща стои някой, който не е търговец по занятие, защото тогава вероятността да придобият нещо, което не отговаря на...
31.05.2018 | 12:20
Наличие на остри ръбове, лесно отделящи се елементи или дълги връзки със свободни краища - това са най-важните неща, за които трябва да се внимава при избора на детски стоки в...
23.05.2018 | 16:40
Туроператорът не може да променя цената на организираното пътуване при оставащи по-малко от 20 дни до заминаването. Други съществени условия в договора подлежат на редакция не...