Всички материали
11.09.2017 | 12:20
Европейските потребители имат по-високо доверие на онлайн търговците, базирани в собствената им страна, отколкото на тези в чужди държави. Това посочи председателят на...
08.09.2017 | 12:55
Отказът на достъп до концерт, промяна на датата или отлагане на събитието са едни от най-нежеланите новини за ценителите на музиката и несъмнено носят отрицателни емоции....
07.09.2017 | 17:30
От започналата проверка на общите условия на автомобилните застраховки от Комисията за защита на потребителите (КЗП) става ясно, че има нарушения, обяви в интервю за БНР...
07.09.2017 | 12:55
Договорите по телефона и извън търговски обект са невалидни без положени подписи на двете страни. От разстояние единствено могат да бъдат договорени условията по тях. Това...
05.09.2017 | 11:45
Контролът върху туристическия продукт е комплексна дейност, която обхваща не само наличието на категоризация на туристическия обект и съответствието на предоставяните услуги с...
31.08.2017 | 16:25
От началото на септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще започне да прави анализ на общите условия на застрахователните дружества, банките и финансовите...
22.08.2017 | 17:45
Поредното заведение, издало касова бележка със странно съдържание това лято, ще стане обект на проверка. По инициатива на министъра на туризма Николина Ангелкова започва...
22.08.2017 | 11:45
Над сто сигнала са подадени в т.нар. витруални приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗП) - специалните телефонни кабини, които бяха поставени по морето за летния...
19.08.2017 | 09:00
Днес следобед на денонощия телефон на КЗП 0700 111 22 група туристи подават сигнал, че са получили отказ да бъдат настанени в хотел „Мурите Бийч” в Черноморец, съобщават от...
10.08.2017 | 12:40
Заведението в Созопол, което включи такса "Празен стол" в сметката на свои клиенти в събота, ще бъде санкционирано от Комисията за защита на потребителите (КЗП), каза днес по...
02.08.2017 | 15:15
Българските граждани в сравнение с предходни периоди по-рядко стават жертва на нарушения и нелоялни практики от страна на търговци, като същевременно са все по-активни в...
01.08.2017 | 14:00
„Респектът не се гради само със строг контрол и със затваряне на обекти. Респектът се гради и с комуникация. Мисля, че това, което правим, дава своя положителен резултат, каза...
31.07.2017 | 12:20
Услуги с по-ниско от договореното качество и опити за прилагане на различен тип нелоялни практики са сред оплакванията от туристите и сред констатираните от Комисията за защита...
31.07.2017 | 10:45
„За нас е важно да инспирираме интерес у гражданите към потребителските им права и да ги насърчим да бъдат уверени при отстояването им. Полагаме усилия хората да усещат...
12.07.2017 | 16:15
Аквапарковете задължително трябва да имат информация за цените на услугите и предупредителни табели за евентуални ограничения по отношение на възраст и килограми на лицата,...
07.07.2017 | 11:45
Двойно повече са забранените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) нелоялни търговски практики в сравнение с предходни периоди, заяви председателят Димитър Маргаритов в...