Всички материали
01.08.2017 | 14:00
„Респектът не се гради само със строг контрол и със затваряне на обекти. Респектът се гради и с комуникация. Мисля, че това, което правим, дава своя положителен резултат, каза...
31.07.2017 | 12:20
Услуги с по-ниско от договореното качество и опити за прилагане на различен тип нелоялни практики са сред оплакванията от туристите и сред констатираните от Комисията за защита...
31.07.2017 | 10:45
„За нас е важно да инспирираме интерес у гражданите към потребителските им права и да ги насърчим да бъдат уверени при отстояването им. Полагаме усилия хората да усещат...
12.07.2017 | 16:15
Аквапарковете задължително трябва да имат информация за цените на услугите и предупредителни табели за евентуални ограничения по отношение на възраст и килограми на лицата,...
07.07.2017 | 11:45
Двойно повече са забранените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) нелоялни търговски практики в сравнение с предходни периоди, заяви председателят Димитър Маргаритов в...
04.07.2017 | 17:30
"БНП Париба Лични финанси" отхвърли обвиненията на Комисията за защита на потребителите (КЗП), че заблуждавала клиентите си, като предлага безлихвени потребителски кредити за...
04.07.2017 | 11:10
„БНП Париба Пърсънъл Файненс” ЕАД е заблуждавала клиентите си, като е предлагала безлихвени потребителски кредити, но е премълчавала изискването за такса „ангажимент”, която...
29.06.2017 | 09:00
Двойният стандарт при храните у нас и в Западна Европа ще е тема на среща между министъра на земеделието Румен Порожанов, представители на Комисията за защита на потребителите...
27.06.2017 | 12:10
Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на онлайн търговец да подвежда клиентите си, че продава маси с MDF плоскости с естествен дъбов фурнир, докато в...
26.06.2017 | 14:55
Туроператорът носи цялата отговорност за точното изпълнение на туристическия пакет. Освен това той може да променя цената му до 20 дни преди началото на пътуването, а други...
20.06.2017 | 17:15
Несъответствието на качеството или обема на договорените услуги с предоставеното на място е най-честият повод гражданите да се обръщат към Комисията за защита на потребителите...
12.06.2017 | 12:10
Виртуалните приемни, които Комисията за защита на потребителите (КЗП) разкри по Черноморието за сезона „Лято`2017”, ще бъдат полезни на туристите при проблем с място за...
18.05.2017 | 12:40
Председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов заяви пред БНТ, че отпадането на роуминга за телефонните разговори в рамките на Европейския съюз...
09.05.2017 | 17:30
Развитието на потребителската защита на европейско ниво е тема, по която има абсолютно единомислие. Може да се каже, че в тази област са постигнати много големи успехи и...
01.05.2017 | 11:15
Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на търговци с онлайн магазини да подвеждат клиентите си за цените и наличностите на промоционални артикули. Контролният орган...
21.04.2017 | 14:00
Възможно е да има следвеликденски залежали промоции. Например, игри и томболи с изтекъл срок или комплекти от стоки, които се продават уж на по-ниска цена, но на практика не...