Всички материали
05.01.2018 | 10:30
Пазарът на бързи кредити е изчистен сравнително добре от различни некоректни практики, гражданите по-скоро трябва да внимават какво подписват и да знаят, че могат да развалят...
04.01.2018 | 10:30
Комисията за защита на потребителите работи в 2 насоки при бързите кредити– сигнали и жалби от потребители и преглед на общите условия на компаниите кредитори.
През...
03.01.2018 | 10:45
Опитите да бъдат насочвани хората към сервизи или други лица и органи, които уж трябва да съдействат да бъде извършен ремонт в случай на дефектна стока, е некоректна търговска...
21.12.2017 | 15:30
Един от рисковете при закупуване на телекомуникационни устройства или подписване на договори с мобилни оператори при рекламираните празнични оферти е потребителите да се...
20.12.2017 | 17:15
Комисията за защита на конкуренцията е започнала производство срещу държавната компания "Булгартрансгаз". Това се вижда от интернет страницата на комисията с дата 14...
14.12.2017 | 12:00
До момента няма фрапиращи нарушения в зимните курорти, съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов по ТВ+ в навечерието на официалното...
08.12.2017 | 09:30
Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще има дежурни екипи за 8 декември и ще работи по сигнали на студентите. Това съобщи председателят Димитър Маргаритов в "Денят...
07.12.2017 | 12:20
Най-рисково, включително и по празниците, е пазаруването от търговци, които се появяват за кратко в интернет пространството, предупреди председателят на Комисията за защита на...
25.11.2017 | 11:15
Задръствания, навалици в моловете, треска за пазаруване. Черният петък у нас за едни започна секунди след 12 вечерта, а за други в ранни зори. Резултатът – хиляди българи се...
23.11.2017 | 14:20
Потребителите все повече си изграждат културата да следят оферти и в предходни периоди, знаейки че след известно време, както е примерът с „Черния петък” ще има вероятно...
21.11.2017 | 16:40
Фирмите за кредити задължително трябва да предоставят още преди отпускането на заема пълна и акуратна информация за всички условия и най-вече за сумата, която ще бъде дължима в...
20.11.2017 | 12:40
Никой потребител не може да бъде принуждаван да прави разходи или да се чувства обвързан в договорни отношения с търговец само въз основа на обаждане по телефон или защото е...
17.11.2017 | 11:55
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва кампания за проверка на офертите за 8 декември, съобщиха от пресцентъра на комисията. Председателят й Димитър Маргаритов...
17.11.2017 | 09:45
При покупки през интернет най-важното е преди да извършим каквото и да било плащане да се убедим, че действително отсреща съществува търговец и той е в състояние коректно...
13.11.2017 | 11:30
При покупката на смартфони потребителите внимателно да проучват обектите и да избират оторизирани търговци. Офертите в социалните мрежи и електронните платформи на принципа на...
06.11.2017 | 09:45
Предварителното уточняване на условията на търговската сделка, сключването на писмен договор и наличието на платежни документи, особено когато става въпрос за услуги, дава...