Любопитно е колко много, или обратното – колко малко може да ти каже дадено лого за дадена компания. В технологичния свят миниатюрното лого на някое мобилно приложение е единствената визуална визитка, която съответният бранд има за милиони потребители.
Това е една от основните причини компаниите периодично да осъвременяват логата си. Понякога те налагат драматични промени, като например логото на Apple, което от многоцветно става монохромно. Целта е да се покаже как компанията се е променяла през годините.
В други случаи пък логото е съвсем леко осъвременено, така че да не се изгуби духът му. Такъв е случаят с Google, които просто решиха да премахнат релефа на иконичните букви, без да променят общата им визия.
През последната година станахме свидетели на промени в логата на редица технологични играчи – от малки стартъп компании до гиганти като Google, Yahoo и Facebook. Като при всяко нововъведение част от тези промени може да се окажат грешка. Други обаче се оказват добри решения, които постепенно променят усещането на потребителите за съответната компания към по-добро.
В СЛЕДВАЩАТА ГАЛЕРИЯ ви представяме част от сполучливите решения на годината, подбрани от „Бизнес инсайдър“: