Щатската технологична корпорация Apple пусна два кратки рекламни клипа, демонстриращи възможностите на следващия iPhone – моделът 5S.
И двете реклами следват дословно стилистиката на тези за iPad и iPad Mini: серия от думи, които бързо проблясват на дисплея, докато не се достигне до ключовата дума, която отключва серия от ефектни приложения. Това бе причината някои да обвинят Apple в мързел и липса на иновативност, коментират колегите от iNews.bg
Независимо дали копират себе си или не, специалистите на технологичния гигант правилно са преценили, че хардуерните характеристики на един апарат са суха статистика, която не интересува обикновения потребител. Просто защото за въпросния потребител един смартфон е толкова добър, колкото са добри приложенията за него.
Така че, в крайна сметка, тези рекламни клипове, озаглавени съответно "Brilliant" и "Discover", вършат чудесно работата си и определено привличат внимание на потребителите. По последни слухове iPhone 5S трябва да бъде на пазара през юни тази година, но това все още не е официално потвърдено.
Самите реклами клипове можете да прегледате в iNews.bg.