На официална церемония бяха връчени първите награди за постижения в маркетинговите комуникации BAAwards 2014 на Българската асоциация на рекламодателите. За тях се състезаваха 29 проекта на 18 различни фирми, реализирани през 2013 г. Те бяха включени в общо 10 категории: Нов продукт, Нова услуга, Нова корпоративна марка, Ребрандинг на продукт, Корпоративен ребрандинг, Корпоративна социална отговорност, Пускане на пазара на обновен продукт, Продуктова иновация, Спонсорство, Активиране на марка.
11 специалисти в областта на интегрираните маркетингови комуникации, представители на големи рекламодатели, комуникационни агенции, агенции за проучване на пазара, представители на академичната общност, отсяха най-добрите проекти. В последния кръг на конкурса попаднаха общо 12 проекта на 7 различни рекламодатели - "Тойота“, „Данон“, „Алфабанк“, „Загорка-Хайнекен“, „М-тел“, „БЕЛЛА“ и „Лидл“.
Големият победител на вечерта беше екипът на „Данон България“, който получи 3 награди. Журито им присъди две отличия за най-добър маркетингов специалист в категория "Активиране на марка“ с кампанията „Активиа. Самочувствието идва отвътре.“ и в категория „Нова корпоративна марка“ с проекта „Лансиране на нова марка Danone за Men“. Заедно с това компанията се сдоби и с приз за най-добър маркетингов екип в категорията „Продуктова иновация“ с проекта „ДЗП Шейк“.
„Тойота Балканс“ получиха две отличия – едното в категория „Нова услуга“, а второто - в категория „Спонсорство“. Като най-добър нов продукт беше отличена “DYNAMIC. Дебитната карта, която ти се отплаща при всяка покупка” на „Алфабанк“. Компанията „Загорка-Хайнекен“ пък се сдобиха с приза за най-добър маркетингов екип в категорията „Активиране на марка“.
„Големият интерес към първите Награди на БАР ни дава увереност, че вървим в правилната посока към по-високи професионални стандарти в областта на маркетинговите комуникации в България“, коментира изпълнителният директор на Българската асоциация на рекламодателити Росен Мисов.