Раздадоха първите награди за постижения в маркетинговите комуникации

09.06.2014 | 15:45
по статията работи: Мина Стойчева
29 проекта се състезаваха за отличия в 10 категории
Раздадоха първите награди за постижения в маркетинговите комуникации

На официална церемония бяха връчени първите награди за постижения в маркетинговите комуникации BAAwards 2014 на Българската асоциация на рекламодателите. За тях се състезаваха 29 проекта на 18 различни фирми, реализирани през 2013 г. Те бяха включени в общо 10 категории: Нов продукт, Нова услуга, Нова корпоративна марка, Ребрандинг на продукт, Корпоративен ребрандинг, Корпоративна социална отговорност, Пускане на пазара на обновен продукт, Продуктова иновация, Спонсорство, Активиране на марка.

11 специалисти в областта на интегрираните маркетингови комуникации, представители на големи рекламодатели, комуникационни агенции, агенции за проучване на пазара, представители на академичната общност, отсяха най-добрите проекти. В последния кръг на конкурса попаднаха общо 12 проекта на 7 различни рекламодатели - "Тойота“, „Данон“, „Алфабанк“, „Загорка-Хайнекен“, „М-тел“, „БЕЛЛА“ и „Лидл“.

Големият победител на вечерта беше екипът на „Данон България“, който получи 3 награди. Журито им присъди две отличия за най-добър маркетингов специалист в категория "Активиране на марка“ с кампанията „Активиа. Самочувствието идва отвътре.“ и в категория „Нова корпоративна марка“ с проекта „Лансиране на нова марка Danone за Men“. Заедно с това компанията се сдоби и с приз за най-добър маркетингов екип в категорията „Продуктова иновация“ с проекта „ДЗП Шейк“.

Тойота Балканс“ получиха две отличия – едното в категория „Нова услуга“, а второто - в категория „Спонсорство“. Като най-добър нов продукт беше отличена “DYNAMIC. Дебитната карта, която ти се отплаща при всяка покупка” на „Алфабанк“. Компанията „Загорка-Хайнекен“ пък се сдобиха с приза за най-добър маркетингов екип в категорията „Активиране на марка“.

Големият интерес към първите Награди на БАР ни дава увереност, че вървим в правилната посока към по-високи професионални стандарти в областта на маркетинговите комуникации в България“, коментира изпълнителният директор на Българската асоциация на рекламодателити Росен Мисов.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...