На фона на нарастващата конкуренция между телевизиите на българския медиен пазар стартът на риалити шоуто VIP Brother 2013 ("ВИП "Брадър") отбелязва успех, съобщават от "Нова Телевизия", която излъчва шоуто.
От медията посочват данни на пийпълметричната агенция ГАРБ, според които лайфът на риалито на 16-ти септември е привлякъл 33,4 на сто от зрителите във възрастовата група от 18 до 49 години - "активното градско население". Пазарният дял на един от големите конкуренти на медията - bTV, по същото време е 32.5%. След 22 .00 ч. делът на "Нова телевизия" е 35 на сто, а този на bTV - 27 на сто, обръщата внимание от "Нова".
Риалити предаванията се оказват печеливш формат за привличане на аудиторията и в момента телевизиите се опитват да разширят портфолиото си от такива и други предавания. Сутрешните блокове, които претърпяха редица промени през последните месеци, също са един от фронтовете на действие. Битката между тях продължава, като в началото на миналата седмица "Нова" и bTV отново бяха най-гледани сред зрителите у нас.