Печалбата на най-големият производител на безалкохолни напитки в света Coca-Cola се е свила с 8,4% през последното тримесечие на миналата година.
Нетната печалба на компанията за четвъртото тримесечие на 2013 г. се е понижила до 1,71 млрд. долара, или 38 цента на акция, от 1,87 млрд. долара, или 41 цента на
акция през същия период година по-рано.
"Ние ще ограничим разходите си за доставка на продукцията, управление на данни и скъпи маркетингови програми. Чрез тази оптимизация планираме да генерираме спестявания за 1 млрд. долара до 2016
г.", заяви главният изпълнителен директор на Coca-Cola Мухтар Кент, който представи новата програма за намаляване на разходите.
Обемът на продажбите на компанията в световен мащаб е нараснал с 2% за изминалата годината, докато през четвъртото тримесечие на 2013 г. продажбите са се увеличили с 1%.