Американската интернет корпорация Yahoo отчита спад в рекламните си приходи за последното тримесечие на миналата година, предаде "Ройтерс".
Общите приходи на компанията са се понижили с 6% през четвъртото тримесечие на 2013 г. до 1,266 млрд. долара, регистрирайки четвърто поредно тримесечие на спад.
Приходите от дисплей реклама, които се равняват на 40% от продажбите на сайта, паднаха и през третото тримесечие на 2013 г. със 7% на годишна база до 421 млн. долара.
Акциите на компанията поевтиняха с 3,7% до 36,82 долара за акция в късната търговия вчера (28 януари).
Въпреки понижените приходи печалбата на интернет корпорацията през отчетния период се е повишила с 28% до 348 млн. долара. Според анализаторите това се дължи на понижените разходи
за инвестиции.
Съвсем наскоро от компанията беше принуден да си тръгне Енрике де Кастро, който беше вторият най-висш служител след Мариса Майер. От него се очакваше да внесе нужните промени в
рекламния бизнес на технологичния гигант.