Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

03.04.2013 | 13:49
по статията работи: Елица Елефтерова
В България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента
Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

Телевизията и социалните мрежи ще се ползват с най-голямо доверие от гражданите в предстоящата предизборна кампания, заяви Орлин Спасов от фондацията "Медийна демокрация", съобщава БТА.

Данните, на които се позовава Спасов са на "Евробарометър" и показват доверието в медиите от ноември 2012 година. Той участва в дискусия за честни и прозрачни избори.

Според проучването в България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента, срещу 29 на сто, които не декларират такова. Тези показатели са по-високи от средното за Европейския съюз, където доверието е 48 процента.

Спасов посочи, че в Интернет ще се разгърне сериозна предизборна борба, почти толкова важна, колкото и в телевизията.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...