Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

03.04.2013 | 13:49
по статията работи: Елица Елефтерова
В България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента
Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

Телевизията и социалните мрежи ще се ползват с най-голямо доверие от гражданите в предстоящата предизборна кампания, заяви Орлин Спасов от фондацията "Медийна демокрация", съобщава БТА.

Данните, на които се позовава Спасов са на "Евробарометър" и показват доверието в медиите от ноември 2012 година. Той участва в дискусия за честни и прозрачни избори.

Според проучването в България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента, срещу 29 на сто, които не декларират такова. Тези показатели са по-високи от средното за Европейския съюз, където доверието е 48 процента.

Спасов посочи, че в Интернет ще се разгърне сериозна предизборна борба, почти толкова важна, колкото и в телевизията.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 16.04   1071 г. – С превземането на Бари Италия се освобождава напълно от Византийска власт. 1346 г. – В Скопие Стефан Душан обявява създаването на Сръбско царство,...