Всички материали
16.04.2020 | 13:55
Националният статистически институт открива специален колцентър за пробното преброяване. От 20 април гражданите от цялата страна ще могат да задават въпросите си по...
19.11.2019 | 16:40
Полицията в Индия арестува 32-ма души, работещи в кол център, който осъществявал телефонни измами спрямо канадски граждани.
В изявление в неделя полицията в Делхи съобщи,...
19.12.2018 | 14:00
Габриела Меркоре завършва "Право" в университета в Букурещ и има магистърска степен по "Европейско стопанско право" от Университета Париж "Пантеон - Сорбона", Франция. Тя се...
22.12.2017 | 12:00
По празниците клоновете на банките са затворени и хората обикновено прибягват до теглене на пари от банкомати или разплащане с карти в магазините. В случай на неуспешен опит за...
21.06.2017 | 12:20
Внедряването на изкуствен интелект в системите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) ще се отрази позитивно на бизнеса. Очаква се технологията да създаде над 823...
06.06.2017 | 18:15
Подобно на Асоциацията на банките и сдружението на ВиК-дружествата иска да се създаде единен регистър на длъжниците на услуги в България. Това заяви Борислав Георгиев, старши...
19.02.2014 | 19:49
За създаването на кол център в ИА „Автомобилна администрация“ София и в Генералната дирекция по регулиране на сухопътния транспорт в Анкара са се договорили българският...
15.11.2013 | 12:20
Статия в британското издание „Индипендънт“ информира британците за силното развитие на кол център услугите, което се наблюдава в България през последните години.
...
14.02.2013 | 15:10
Индийската ИТ компания "Съдърланд" (Sutherland Global Services) проявява интерес към отварянето на кол център в Бургас. Представители на компанията са провели днес среща...
19.12.2012 | 16:21
До края на седмицата стартира информационната кампания за въвеждането на цифрова ефирна телевизия в България. Тя ще се проведе от декември 2012 до март 2013 година и ще
...
04.10.2010 | 11:06
Специално за Econ.bg
Интервю на Апостол Апостолов
Филип Угринов основава аутсорсинг компанията CallPoint New Europe през 2004 г., съвместно със своя партньор Ксавие...
28.09.2010 | 13:46
Българските аутсорсинг компании остават оптимисти относно пазара в краткосрочен план, сочи проучване на консултантската компания eXentix, озаглавено "Нагласите на пазара на...
30.04.2009 | 17:31
Снимка: Sxc.hu
100 000 граждани и представители на фирми са потърсили консултация по телефона и чрез електронната поща на Информационния център на Националната агенция по...