Unilever успяват да изхвърлят серията детергенти Ariel на Procter & Gamble от аржентинския пазар, асоциирайки го с тоалетните. Това се случва през 1997 г. когато P&G се опитват да пробият с Ariel в Аржентина – пазар, на който Unilever са големия играч с дял от 80%.
За да спрат конкурента си, от Unilever поемат рекламната кампания на малкия производител на тоалетни чинии Ariel del Plata. В рекламните клипове били използвани задните части на тоалетните седалки, като през цялото време се повтаряло Ariel, Ariel, Ariel. Така в главите на потребителите Аriel става синоним на тоалетни чинии и инвазията на P&G е спряна.
Unilever успяват да изхвърлят серията детергенти Ariel на Procter & Gamble от аржентинския пазар, асоциирайки го с тоалетните. Това се случва през 1997 г. когато P&G се опитват да пробият с Ariel в Аржентина – пазар, на който Unilever са големия играч с дял от 80%.
За да спрат конкурента си, от Unilever поемат рекламната кампания на малкия производител на тоалетни чинии Ariel del Plata. В рекламните клипове били използвани задните части на тоалетните седалки, като през цялото време се повтаряло Ariel, Ariel, Ariel. Така в главите на потребителите Аriel става синоним на тоалетни чинии и инвазията на P&G е спряна.