10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
8 от 10

 

През 2001 г. Стив Джобс прави всеки елемент по мултимедийния плейър iPod тотално различен от всичко, което предлага конкуренцията, в това число и слушалките, които за първи път в историята на подобен тип продукти са чисто бели. Това превръща медия плейъра на Аpple в реклама на марката сам по себе си, като слушалките се превръщат в основния фокус на рекламната кампания.

В последствие елементи в от iPod са заимствани и в iPhone – смартфонът, с който човечеството навлиза в ерата на умните телефони.

Снимка: Sxc.hu

 

През 2001 г. Стив Джобс прави всеки елемент по мултимедийния плейър iPod тотално различен от всичко, което предлага конкуренцията, в това число и слушалките, които за първи път в историята на подобен тип продукти са чисто бели. Това превръща медия плейъра на Аpple в реклама на марката сам по себе си, като слушалките се превръщат в основния фокус на рекламната кампания.

В последствие елементи в от iPod са заимствани и в iPhone – смартфонът, с който човечеството навлиза в ерата на умните телефони.