10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
3 от 10

 

Производителят на очила Oakley Sunglasses печели около 41 млн. долара от безплатната си маркетингова кампания, с която в края на 2010 г. помага на затрупаните чилийски миньори. В разгара на кризата от Oakley даряват 35 чифта очила на миньорите точно преди да бъдат спасени. Така когато миньорите излизат на повърхността, повечето от тях носят въпросните очила, за да защитят очите си, привикнали си към мрака от двумесечния престой под земята.

Снимка: Wikimedia Commons

 

Производителят на очила Oakley Sunglasses печели около 41 млн. долара от безплатната си маркетингова кампания, с която в края на 2010 г. помага на затрупаните чилийски миньори. В разгара на кризата от Oakley даряват 35 чифта очила на миньорите точно преди да бъдат спасени. Така когато миньорите излизат на повърхността, повечето от тях носят въпросните очила, за да защитят очите си, привикнали си към мрака от двумесечния престой под земята.