10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
7 от 10

 

Coca Cola пробива, след като прави контура на своите бутилки разпознаваем дори в тъмното. Незабравимият дизайн на бутилките е създаден в резултат на състезание през 1915 г., чиято цел била да се създаде бутилка, която не може да се сбърка с тези на конкурентите. Така се ражда позната ни форма, която е патентована на следващата 1916 г., и оттогава не спира да се развива.

Снимка: Sxc.hu

 

Coca Cola пробива, след като прави контура на своите бутилки разпознаваем дори в тъмното. Незабравимият дизайн на бутилките е създаден в резултат на състезание през 1915 г., чиято цел била да се създаде бутилка, която не може да се сбърка с тези на конкурентите. Така се ражда позната ни форма, която е патентована на следващата 1916 г., и оттогава не спира да се развива.