10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
10 от 10

 

Puma плаща на младия Пеле 120 хиляди долара, за сложи логото си на неговите маратонки по време на финала за световната купа по футбол през 1970 г. Така компанията нарушава неформалният пакт с Adidas, според който нито един от двата големи конкурента не трябва да използва футболния гений за реклама.

Според LA Times обаче Пеле се споразумява да рекламира Puma точно преди финалния мач за купата. Така секунди преди първия съдийски сигнал бразилската звезда моли съдията да изчака за миг, за да си върже маратонките. Така целият свят вижда надписа Puma върху тях

Снимка: Guliver/Getty Images

 

Puma плаща на младия Пеле 120 хиляди долара, за сложи логото си на неговите маратонки по време на финала за световната купа по футбол през 1970 г. Така компанията нарушава неформалният пакт с Adidas, според който нито един от двата големи конкурента не трябва да използва футболния гений за реклама.

Според LA Times обаче Пеле се споразумява да рекламира Puma точно преди финалния мач за купата. Така секунди преди първия съдийски сигнал бразилската звезда моли съдията да изчака за миг, за да си върже маратонките. Така целият свят вижда надписа Puma върху тях