10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
4 от 10

 

Създателката на марката за бельо Spanx Сара Блейкли пробива, след успява да накара клиентка – снабдител на магазините Neiman Marcus, да влезе в дамската тоалетна на магазина и да пробва нейните чорапогащи без крачоли Spanx. Жената остава доволна и обещава да пусне продукта в седем магазина от веригата. Това е повратния момент в кариерата на най-младата милиардерка в света, постигнала успех със собствени сили.

След това Блейкли прави пробив в шоуто на Опра Уинфри, а оттогава марката ѝ вече е една от най-популярните в Америка.

Снимка: Spanx

 

Създателката на марката за бельо Spanx Сара Блейкли пробива, след успява да накара клиентка – снабдител на магазините Neiman Marcus, да влезе в дамската тоалетна на магазина и да пробва нейните чорапогащи без крачоли Spanx. Жената остава доволна и обещава да пусне продукта в седем магазина от веригата. Това е повратния момент в кариерата на най-младата милиардерка в света, постигнала успех със собствени сили.

След това Блейкли прави пробив в шоуто на Опра Уинфри, а оттогава марката ѝ вече е една от най-популярните в Америка.