Green Office Week 2012: Модерно е да си екокомпания*

02.05.2012 | 16:11
по статията работи: Лили Бончева
Cleantech Bulgaria организира първата по рода си кампания у нас, чиято цел е да инициира „зелена“ политика в офисите на повече организации
Green Office Week 2012: Модерно е да си екокомпания*

За всички нас е важно да полагаме усилия да пазим околната среда. Важно е да се грижим за нея и заради идните поколения. Нееднократно Econ.bg е обръщал внимание на особеното значение на тези действия. Предлагаме различни теми на вашето внимание, които показват добри практики, свързани с отговорната към природата фирмена политика или пък идеи за това как да направим дома си по-"зелен".

Интересна инициатива в тази посока са предприели нашите приятели от професионалната социална мрежа, обединяваща бизнеса с "чисти" технологии Cleantech Bulgaria. Те организират Green Office Week 2012 - първата по рода си кампания в България, чиято цел е да инициира „зелена“ политика в офисите на повече организации. Идеята е с малки „стъпки“ постепенно да се подобри работната екосистема. Econ.bg радушно прегръща инициативата и я подкрепя като медиен партньор*.

В рамките седмицата от 4 до 8 юни всички участници, включили се в проекта, ще имат възможността да положат основите на своята по-устойчива корпоративна политика. Използвайки метода за промяна в организацията "отвътре навън", Green Office Week ще подобри работната среда, ще интегрира насоки за по-устойчиво екологично поведение и мотивация у служителите, ще създаде предпоставки за създаването на по-приятна и здравословна работна атмосфера.

Екологичното влияние на компаниите в България се отразява все повече на работоспособността на служителите, работния процес и често има сериозни поражения върху околната среда. Поведението на организациите в тази сфера има огромно влияние и върху техния имидж сред клиенти и партньори. Затова ключов момент са практиките и инструментите, чрез които организацията афишира своите устойчиви политики сред служители, клиенти, инвеститори и медии.

Чрез Green Office Week организациите ще максимизират ползите от „зелените“ практики във фирмата и ще ги направят видими за широката общественост, служейки за пример.

Всеки един ден от седмицата ще се фокусира върху един екологичен проблем:

  • Понеделник - Енергия
  • Вторник - Транспорт
  • Сряда - Отпадъци
  • Четвъртък - Зелени доставки
  • Петък - Моята иновативна идея

Конкретните дейности по дни ще са част от специално създаден Green Office Calendar, разположен на видно място в офиса, който ще помогне на служителите да изпълнят три лесно приложими стъпки за подобряване на работната екосистема. Включилите се организации ще получат и специален иновативен наръчник за приложението на еко съветите, както и специален Green Office сертификат след участието си.

По време на кампанията всяка компания ще може да създаде и разпространи своята „зелена“ визитка от снимков материал, която ще отразява дейностите, които прилага по време на „екологичната седмица“.

Българският бизнес се нуждае от „зелена“ промяна - той може да я започне с Green Office Week 2012!

Повече за начините за това как да се включите в кампанията може да прочетете тук.

Оцени статията:
5.00/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...