Всички материали
06.06.2017 | 17:20
"Нашето верую като компания е - превенцията е начинът по който може да се постигне добра събираемост. Другите два начина са - прекратяване на доставката и съдебно преследване....
14.02.2017 | 14:45
Комисията за защита на потребителите глоби онлайн търговци, които не са изпълнили обещания за бързи или безплатни доставки.
Сред най-често срещаните нелоялни практики...
31.05.2013 | 14:15
Банката на Ватикана обяви планове за превръщане в „по-прозрачна институция“ с цел отърваване от имиджа си на офшорен рай. Това са думите на новия директор на банката Ернст фон...
14.02.2013 | 12:10
Гледали ли сте филма "Джери Магуайър"? От симпатичния сюжет, разработен в пределите на богатия жанр "романтична комедия", всъщност биха могли да се извлекат доста добри поуки...
10.01.2013 | 16:00
Супермаркетите са една от консуматорските емблеми на днешното общество. Ако преди разчитахме главно на малки квартални магазинчета или дори любимите клекшопове, то сега нещата...
10.10.2012 | 13:50
„Сърцето ми почти спря“, спомня си с усмивка Солен – дама, живееща във френското градче Пезак. В края на миналия месец тя получила фактура на стойност 11 721 000 000 000 000
...
Канадската минна компания Nautilus Minerals съобщи във вторник, че е подписала споразумение с китайската Tongling Nonferrous Metals
Group. Тя ще бъде първият...
05.04.2012 | 11:04
Малко повече от месец след като беше открит заводът в Ловеч, Great Wall откри първия си голям клиент. Това е Северозападното държавно предприятие, Враца.
За работата си по...
02.03.2012 | 09:48
Задържането на клиенти е почти толкова трудно, ако не и повече, от първоначалното им спечелване. Всички сме наясно, че създаването на лоялност към компанията е в основата на...
27.10.2011 | 13:48
Автор: Ралица Стоянова ( r.stoyanova@econ.bg )
Да сте богати не означава само да карате лъскава кола, да ходите на почивки в Дубай и да носите маркови дрехи. Многото пари...
14.10.2011 | 15:26
Автор: Теодора Пенева* ( t.peneva@econ.bg )
Като представители на неоепохата си, ние, хората, сме направо заринати с какви ли не занимания и потребности. От обикновеното...
19.10.2010 | 16:58
Културата на обслужване на клиентите трябва да бъде променена. Българските фирми все още не са свикнали с нагласата, че връзката с клиента не прекъсва с реално сключената сделка....
19.10.2010 | 11:27
Управлението на клиентите е основна дейност за всяка фирма. Компаниите обаче трябва да определят приоритетните си клиенти, т.е. онези, които им генерират най-голяма печалба. Това...
08.10.2010 | 12:20
Парламентът прие на първо четене предложението банките задължително да уведомяват клиентите при увеличаване на лихвите или на общите разходи по кредит, като посочват и размера...
14.07.2010 | 17:37
33-годишен таксиметров шофьор е убил при спречкване на стоянка 57-годишния си колега в столичния квартал "Младост".
Пред Агенция "Фокус" комисар Валери Йорданов - директор на...
19.12.2009 | 16:22
Информацията е изпратена на Econ.bg от M3 Communications College
Радина Ралчева е член на IPRA (International Public Relations Association), собственик и управител на Go Green...